Javier Gay de Liébana en una jornada formativa a Olot
04/10/2013
L’Associació d’Hostalatge de la Garrotxa juntament amb Gextion Excel·lència Empresarial van organitzar dijous 3 d’octubre, una jornada formativa amb Javier Gay de Liébana, soci director de IEGE Escola de Negocis de Barcelona, G&S Experiències en formació innovadora.
Atendre o vendre, què feu en el vostre establiment? Aquest era el títol sota el qual es va tractar la tècnica “Up-selling”, una fórmula de venda a través de la qual es proposa al client que provi el producte, suggestionant-lo i persuadint-lo.
La bona comunicació amb el client és bàsica per fer que el missatge que li volem transmetre sigui rebut de manera positiva i faci que el consumidor s’interessi pel producte.
PROGRAMA:
-Influència d'Interacció personal: Efecte Halo.
-Definició d'up-selling
- Objectius del up-selling i Beneficis de l'up-selling
-Factors fonamentals: El llenguatge i els seus tipus
-Tècnica de preguntes
-Diferències Característiques, Avantatges i Beneficis
-Comunicació positiva
-La suggestió com a tàctica d'up-selling
-Neuromarketing. Aspectes importants per a la venda persuasiva
La jornada de formació, gratuïta pels nostres associats, es va fer a l’Hotel Riu d’Olot.